اقامه عزای امام محمد باقر (ع) به همت بچه مسجدی ها 

اقامه عزای امام محمد باقر (ع) به همت بچه مسجدی ها 

تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۹
ادیب فلاح گفت: هم زمان با شب شهادت امام محمد باقر علیه السلام به همت بچه مسجدی ها عزای آن حضرت در جوار قبور مطهر شهدای گمنام، اقامه شد.

«ادیب فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر علیه السلام، گفت: هم زمان با شب شهادت امام محمد باقر علیه السلام به همت بچه مسجدی ها عزای آن حضرت در جوار قبور مطهر شهدای گمنام اقامه شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی قلعه گنج افزود: یکی از برنامه های این مراسم دعوت از حجت الاسلام احمد نجنو امام جمعه این شهرستان بود تا به تبیین شخصیت و جایگاه والای این امام همام پرداخته و در باب مظلومیت آن حضرت سخنرانی کنند.

وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام محمد باقر علیه السلام، مداحی و روضه خوانی بود.

فلاح عنوان کرد: قبل از حضور عزاداران به مجلس عزای این امام همام از مردم خواسته شد تا با ماسک دستکش در مراسم حضور یابند بنابراین  این مراسم با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی قلعه گنج ابراز کرد: علاوه بر این در تداوم طرح مواسات و همدلی تعداد ۱۰۰ پرس غذای گرم نیز با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت شده و پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

وی اظهار کرد: اکنون بیش از هر زمان دیگری نیاز است که در اقامه عزای اهل بیت علیهم السلام بکوشیم و به آنها توسل کنیم.

فلاح در خاتمه بیان کرد: مجلس عزای امام محمد باقر علیه السلام با هدف توسل جستن به آن حضرت برای تعجیل در امر فرج امام زمان (عج)، شادی روح شهدا مخصوصا شهید حاج قاسم سلیمانی و به نیت شفای کلیه بیماران و به طور ویژه شفای بیماران کرونایی این مراسم  برپا شد.

پایان پیام/ 586